br />

5 mai 2011

Totul despre Gloria Bistrita - Gaz Metan Medias

Directorul general Ioan Horoba spune că o victorie în etapa următoare cu Gloria Bistriţa i-ar propulsa serios pe medieşeni în lupta pentru Europa League: "Victoria cu Dinamo mi se pare mult mai frumoasă pentru că ne aduce trei puncte. Mi-aş dori ca Dinamo să ia Cupa României şi noi să fim pe locul şase. Meciul de la Bistriţa e extrem de greu. Bistriţa se mobilizează, este cu cuţitul la os. E un meci extrem de greu şi îmi doresc să câştigăm. Dacă vom câştiga la Bistriţa, atunci ne putem gândi la un loc de cupă europeană".

Antrenorul Cristi Pustai, despre care s-a zvonit că ar fi dorit de Dinamo şi Rapid din vară, mărturiseşte că este tentat să plece de la Mediaş la finalul acestui sezon: "Sunt tot felul de discuţii, dar nimic concret. Aştept să se termine campionatul, am petrecut deja 4 ani şi jumătate la Mediaş, aşa că voi avea o discuţie cu şefii mei în vară. Dacă aş pleca, aş prefera să o fac la o echipă cu pretenţii, aflată pe o pantă ascendentă, dar preluarea unei alte formaţii presupune mai multe lucruri, nu e foarte uşor".

Împrumutat pentru un sezon cu posibilitate de cumpărare, vârful de atac Admir Aganovic nu a convins şi se va întoarce la finalul campionatului la formaţia Neuchâtel Xamax, echipă cu care mai este sub contract. Aganovici a jucat pana in prezent 13 partide in tricoul "lupiilor" marcand doar de doua ori, ambele goluri fiind marcate in partida cu Victoria Branesti (2-2). "Am avut opţiune de cumpărare până pe 30 aprilie pentru jucător. Nu am dorit acest lucru", a afirmat Ioan Horoba, directorul general al "lupiilor".

Un alt jucător de care gruparea medieşeană se va despărţi în vară e mijlocaşul slovac Michal Kubala. Trimis să se pregătească cu echipa secundă, slovacul nu îşi va reînnoi angajamentul, scadent pe 30 iunie. Cu toate acestea, forţat de absenţele din lot, tehnicianul Pustai l-ar putea titulariza în meciul de la Bistriţa.

Echipa probabilă: Pleşca - Hoban, Khubutia, Vukadinović, Buzean - Al.Muntean, Todea, Kubala, Pârvulescu - Bawab, Eric de Oliveira; Antrenor: Cristian Pustai; Accidentaţi: Buchta, Fl.Lazăr, Z.Marković, Raúl, Aganović; Suspendaţi: R.Zaharia, Trtovac + Cristian Pustai; Rezerve: Vâtcă, Miclea, Dudiţă, Roman, Bozeşan, Fl.Bratu, Liţu

Victoria cu Dinamo a readus speranţele de Europa League la Mediaş, dar Gaz Metan ar putea juca în cupele europene fără cei mai importanţi jucători. Paul Pârvulescu a anunţat deja că ar vrea la Dinamo şi că i s-a promis că va fi lăsat să plece la vară. "Am promisiunea conducerii că voi fi lăsat să plec la Dinamo. Eu spun că mi-am făcut datoria la Mediaş şi că e momentul să plec. Şi, pe de altă parte, cine nu şi-ar dori să joace la Dinamo? Am fost naşul lor de două ori, însă aş vrea să joc în alb-roşu. La Mediaş, însă, eu sper să pun umărul la calificarea în cupele europene. Sîntem aproape de acest obiectiv şi vrem să-l atingem", a spus Pârvulescu.

Golgheterul Eric de Oliveira vrea şi el un transfer, după ce plecarea la Karpaty Lvov a eşuat. Brazilianul a anunţat obiectivele sale: "Avem ca obiectiv locul 8, dar merităm un loc de Europa League şi ne vom bate până la final. Mi-aş dori să las Gazul pe un loc de Europa League, ar fi o mare realizare pentru mine. Sincer mi-aş dori să plec, să vedem dacă voi primi o ofertă din străinătate sau o echipă mai mare din Bucuresti. Nu mi-aş dori să plec din Romania, dar, dacă nu am de ales, asta se va întâmpla. Îmi doresc să ajung şi eu la o echipă mare, poate chiar alături de Paul Pârvulescu la Dinamo. De ce nu?".

ULTIMUL MECI (Gaz Metan Mediaş - Dinamo Bucureşti 2-1)
Au marcat: 1-0 Thaer Bawab (35), 1-1 Marius Alexe (90+2), 2-1 Paul Pârvulescu (90+4)
Gaz Metan: 12. Pleşca - 16. R. Zaharia, 3. Trtovaci, 13. Akaki, 8. Buzean - 21. Todea, 15. Hoban - 5. Muntean (6. Bozesan '77), 27. Eric (80. R. Miclea '86), 22 Pârvulescu - 18. Bawab (9. Liţu '71). Antrenor: Cristian Pustai.
Dinamo: 34. Bălgrădean - 18. Bărboianu, 21. D. Grigore, 3. Moţi, 2. Diabate - 22. Torje, 5. Kone (8. Pătraşcu '78), 7. C. Munteanu, 20. Bakaj (9. Ţucudean '54) - 10. Alexe, 19. L. Ganea (25. Dănciulescu '71). Antrenor: Ioan Andone.
Cartonaşe galbene: Todea '43, Zaharia '49, Trtovaci '65, Pleşca '90+1 - Moţi '56, Kone '62, Bărboianu '74, C.Munteanu '90


Gaz Metan a reusit o victorie foarte importanta, invingand cu 2-1 pe Dinamo, rezultat in urma caruia a revenit in lupta pentru Europa League. A fost un meci spectaculos cu un final extrem de palpitant, in care mediesenii, desi au fost eGalaţi in minutul 90+2 au reusit sa inscrie golul victoriei prin Parvulescu la ultima faza a meciului. Cu 4 etape inainte de final, echipa de pe Tarnava Mare este pe locul 7 in clasament, la 3p de Dinamo si Steaua si la 2 de Rapid. Pentru a forta calificarea in premiera in Europa, "gazistii" au nevoie de cele 3p de la Bistriţa. Daca ar reusi acest lucru, sansele de a-si atinge obiectivul vor creste semnificativ, mai ales ca vor juca in etapa urmatoare, acasa, cu Steaua.
Meciurile all-time din prima ligă:
2000-2001: Gloria Bistriţa - Gaz Metan Mediaş 1-0
2000-2001: Gaz Metan Mediaş - Gloria Bistriţa 2-1
2008-2009: Gloria Bistriţa - Gaz Metan Mediaş 1-0
2008-2009: Gaz Metan Mediaş - Gloria Bistriţa 3-1
2009-2010: Gloria Bistriţa - Gaz Metan Mediaş 1-1
2009-2010: Gaz Metan Mediaş - Gloria Bistriţa 1-1
2010-2011: Gaz Metan Mediaş - Gloria Bistriţa 2-1


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu