br />

6 mai 2011

Eric: "Mai bine mor decat sa fac blaturi"

Eric de Oliveira se jură că Gazul metan nu a făcut şi nu face niciun blat. Mijlocaşul "cariocas" a infirmat categoric, la finalul partidei de luni seara, cu Dinamo, faptul că echipa medieşeană ar fi participat la vreun meci aranjat. Răspunsul mijlocaşului brazilian a venit după ce Marian Iancu a acuzat, la finele săptămânii trecute, că Gazul metan nu şi-ar fi apărat corect şansele în partida cu Oţelul Galaţi. "Am auzit şi eu acuzaţiile pe care le-a avut echipa noastră. Vreau să transmit tuturor că eu nu fac blaturi. Dacă fac eu vreodată blaturi, aş vrea să îmi pierd viaţa. Fotbalul este ceea ce îmi place cel mai mult şi nu o să fac niciodată blaturi”, a spus mijlocaşul.

Eric: "Am plâns pe bancă când a egalat Dinamo"
Golgeterul Gazului metan, Eric de Oliveira, a trăit la intensitate maximă ultimele minute ale partidei cu Dinamo. Înlocuit aproape de finalul meciului, Eric a spus că a trecut de la agonie la extaz în doar câteva zeci de secunde. Mijlocaşul brazilian a central perfect la primul gol al Gazului metan, în minutul 35, când Bawab a deschis scorul cu o lovitură de cap. "Am plâns pe bancă la golul egalizator al lui Dinamo, pentru că am văzut munca echipei noastre lăsată pe jos, însă imediat am văzut cât de sus poate fi Gazul. Tot ceea ce pot să spun este că Dumnezeu este sus şi se uită la cine munceşte”, a spus mijlocaşul brazilian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu