br />

20 mai 2011

Horoba:,,Noi terminam pe 6 si vom juca in Europa''

Cu o etapă înainte de final, ardelenii au două puncte în spatele Stelei, dar cu o victorie în ultima etapă, pe terenul retrogradatei Craiova şi o înfrîngere s-au un egal al roş-albaştrilor pe stadionul rivalei din Cluj, medieşenii ar merge pentru prima oară în cupele europene.
Ioan Horoba este foarte încrezător ca echipa sa va merge în competiţia europeană, chiar dacă echipa sa ocupă locul şapte. “Eu cred că CFR Cluj nu v-a pierde cu Steaua. Eu mă mir că Tg. Mureş a luat bătaie în Ghencea, deşi Steaua s-a cam chinuit”, a spus Horoba . Şeful de la Gaz Metan a comentat şi intenţia patronului din Ghencea de a premia jucătorii Craiovei pentru ultima etapă: “Premierea trebuie pedepsită, noi sîntem o echipă care nu e pe picior de egaliate cu patronul care trimite valiza la Craiova. Eu n-am posibilitatea să îi premiez pe cei de la CFR, dar el are această posibilitate. Totuşi, eu nu cred că Gigi Becali va face acest lucru, doar vorbeşte”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu