br />

24 mai 2011

A plecat din nou !

Cosmin Vâtcă, fostul portar al Stelei, ultima oară legitimat la Gaz Metan Mediaş, a declarat că după ultima etapă a acestui sezon şi-a încheiat conturile cu formaţia lui Cristi Pustai.

“În acest moment sunt liber de contract. Am venit la Mediaş în anul 2009, iar acum mi-a expirat angajamentul. Până în acest moment nu am primit din partea conducătorilor de la Gaz Metan o altă propunere de prelungire a contractului meu. În aceste condiţii este clar că trebuie să-mi caut altă echipă. Sunt în discuţii cu câteva formaţii, dar nu este nimic concret” , ne-a spus Vâtcă.

În continuare, portarul în vârstă de 28 de ani a ţinut să ne mărturisească care este marele său regret. “Sincer, îmi pare nespus de rău că nu mi s-a dat şansa să demonstrez că am valoare de Steaua. Am fost transferat în Ghencea în vara anului 2007, de la Oţelul Galaţi, pentru 500.000 de euro. Însă, după plecarea lui Olăroiu nu am mai primit nicio şansă să arăt că suma respectivă nu s-au cheltuit aiurea pe mine. Poate că dacă Oli mai rămânea la echipă, atunci sunt sigur că alta ar mai fi fost acum situaţia mea” , ne-a spus Vâtcă. Vâtcă a fost în lotul Stelei în perioada 2007 – 2009.

Acesta este al treilea jucator de care se desparte Gaz Metan , dupa Michal Kubala si Admir Aganovic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu