br />

9 mai 2011

Cristi Pustai: “Inca mai depindem de noi in lupta pentru Europa League

Antrenorul Gazului, Cristi Pustai a declarat dupa egalul de pe propriul teren cu Steaua ca echipa sa este aproape de un vis care acum 3-4 ani parea irealizabil.

"A fost un meci greu cu o echipa care-si revine. Numarul situatiilor de poarta au fost putine iar cele care au fost s-au ratat. Mai sunt doua etape si avem doar 49 de puncte. Din pacate nu am reusit sa schimbam directiile mai repede, am incercat sa desfacem in banda, am avut 2-3 contra-atacuri si nu le-am finalizat. Am avut cea mai mare situatie a jocului, dar rezultatul este echitabil. Daca Steaua se incurca mai departe si noi, nu, suntem peste ei. Suntem aproape de un vis care parea irealizabil acum 3-4 ani si acest vis a devenit mai aproape de realitate. Inca mai depindem de noi si nu am ce sa le reprosez jucatorilor", a declarat Pustai la conferinta de presa de dupa meci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu