br />

16 mai 2011

Eric: "Mă mai gândesc la titlul de golgeter"

Golgeterul Gazului metan, Eric de Oliveira, a ajuns pe treapta a doua a podiumului celor mai buni marcatori din acest sezon, în Liga I, după "dubla" cu CFR Cluj. Fotbalistul "cariocas" a mărturisit că încă se mai gândeşte la titlul de golgeter. Urmărit din tribună de mama sa, Eric susţine că va înscrie şi contra Universităţii Craiova. El a povestit pentru cititorii săptămânalului Tribuna Sporturilor cum a marcat cele două goluri.
- Ai marcat două goluri cu CFR Cluj, iar cu acestea ai ajuns la cota 15 în clasamentul golgeterilor. Mai e însă numai o etapă, iar Zicu e la două goluri distanţă. Mai speri la titlul de golgeter?
- Cum să nu, sper că o să îi suflu titlul de golgeter lui Zicu. Mi-am păstrat "cartuşe" şi pentru meciul de la Craiova. Până atunci însă, îi ţin pumnii invers lui Zicu, să nu marcheze la Galaţi. Am ţinut cu tot dinadinsul să înscriu măcar o dată cu CFR-ul, pentru că în tribună a fost şi mama mea. E pentru prima dată când mă vede pe viu la un joc de profesionişti. A venit special din Brazilia ca să mă vadă cum joc şi cum înscriu, cum mă bucur după gol. Văd că îmi merge bine când am familia lângă mine. Anul trecut, când au venit la Mediaş 2 dintre unchii mei, am dat gol cu Dinamo. Marţi va ajunge la Mediaş şi nepotul meu, Jago, aşa că va trebui să înscriu şi la Craiova, pentru a încheia anul cu bine.
- Descrie-ne golurile. Cum s-au văzut din teren...
- La primul, am driblat câţiva adversari în marginea careului mare şi după aia am tras la poartă. Nici nu m-am mai uitat după minge, am reacţionat doar atunci când am auzit că lumea se bucură, în tribune. Mi-am ridicat privirea, am văzut mingea în poartă şi m-am dus la marginea terenului, să dansez. La al doilea gol, am primit o pasă de la Akaki, deviere scurtă, la Bawab, pasă printre fundaşi, excelentă idee, şi... execuţie braziliană, fără speranţe pentru portar.
- A fost mai greu decât de aşteptai, cu "ceferiştii"?
- Clujenii au jucat bine în prima repriză, dar după pauză am jucat cu mai multă încredere şi nu le-am mai prea lăsat nicio şansă de a pune în pericol poarta noastră.
- Cum ai petrecut, după succesul cu CFR?
- Am făcut masă mare în familie. A fost sărbătoare la noi acasă. I-am pregătit mamei mele sarmale româneşti, foarte delicioase. A fost de-a dreptul impresionată. Am mai mâncat preparate la grătar. Totul numai mâncare românească, am vrut să-i arăt mamei cum se mănâncă în ţară la voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu