br />

3 apr. 2011

Medieşenii au rupt uşa vestiarului! Pustai: "Nu permit acte de indisciplină"

Antrenorul echipei Gaz Metan Mediaş, Cristian Pustai, a declarat după înfrângerea din meciul cu Rapid, scor 1-2, că formaţia sa nu a reuşit să schimbe tradiţia şi să câştige în Giuleşti.

"A fost un meci greu, dar şi frumos în acelaşi timp. Din păcate am pierdut, dar trebuie să mergem înainte. Am zis înaintea meciului că anul acesta schimbăm tradiţia şi câştigăm în Giuleşti, dar n-am reuşit. Rapid este una dintre echipele cu cel mai bun joc pe teren propriu, au primit doar trei goluri până acum, aici, iar noi am fost printre cei care au marcat.

Mi-am certat jucătorii pentru că au primit cartonaşe gratuite, deşi le-am spus că dacă protestează nu pot schimba niciodată decizia arbitrului. Eu nu le permit acte de indisciplină. Cineva a rupt uşa de la vestiar, nu ştiu cine, dar o să aflu. Eu îmi cer scuze în numele echipei, de-aia i-am şi certat şi le-am spus că nu suntem huligani. Eu zic că suntem o echipă civilizată. E un grup de echipe cu 37 de puncte, ne face cinste că suntem printre ele, alături de Rapid, Steaua şi Dinamo", a spus Pustai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu