br />

30 apr. 2011

Eric : ''Dacă eram femeie, aş fi fost lesbiană''

Mijlocaşul brazilian de la Gaz Metan Mediaş, e fan declarat al sexului frumos.

Brazilianul a povestit pentru Click! amănunte inedite şi spumoase din copilărie şi din adolescenţă, dezvăluind cum a ajuns să joace în piese de teatru şi ce ar schimba în România dacă ar fi preşedinte.

Ce poreclă aveai când erai mic?

Eric: Toţi prietenii mei îmi spuneau „Buiu" pentru că eram mic, negru şi aveam urechile mari. Toţi copiii râdeau de mine.

Ce visai să te faci când vei fii mare?

Mereu mi-am dorit să devin fotbalist. Visam să joc la echipa mea de suflet Vasco da Gama. În şcoala generală am jucat şi teatru, dar numai în piese de comedie pentru că eram foarte amuzant, iar profesoara era încântată de calităţile mele.

Cui i-ai trimis ultimul sms?

Viitoarei mele soţii, Cosmina. M-a sunat, eu dormeam şi nu i-am raspuns. Când m-am trezit i-am trimis un mesaj: „Te iubesc".

Cine e cea mai „bună" femeie din show-bizz-ul românesc"?

Cel mai mult îmi place de Andreea Bănică.

Ce filme preferi?

Întotdeauna prefer comediile în locul celorlalte filme. Sunt înnebunit şi după desene animate.

Care e personajul de desene animat preferat?

Tom şi Jerry. Cu aceste personaje am crescut şi nu mă satur niciodată să mă uit la ele.

Ai dat şpagă?

Nu. Niciodată nu am dat şi nici nu o să dau. În Brazilia termenul nu este cunoscut.

De câte ori te-ai bătut la viaţa ta?

Nu-mi place să mă bat, dar s-a întâmplat de trei ori. O dată în Brazilia şi de două ori în România. Asta pe terenul de fotbal. Pe stradă, niciodată.

Când ai fost ultima dată beat?

Nu beau alcool deloc. Când mă duc în club sau ies cu Cosmina la un restaurant, îmi place să beau Red Bull sau cocktail fără alcool.

Dacă ai fi fost femeie, ce ai fi făcut?

Cu siguranţă, eram lesbiană. Îmi plac aşa de mult femeile că şi dacă aş fi fost femeie, tot cu ele mă combinam.

Ştii să găteşti?

Mama toată viaţa ei a fost bucătăreasă şi am învăţat multe de la ea. Fac spaghetti, lasagna, orez. Când sunt acasă o ajut pe Cosmina la bucătărie.

Cu ce om din fotbal nu ai rezista să stai închis 24 de ore?

Cu Gigi Becali mi-ar fi imposibil să rezist. Este foarte haios şi cred că m-ar durea burta de la atâta râs.

Cine este cel mai talentat dansator dintre patronii din Liga I?

De departe Shakira-Borcea. Şi mie îmi place dansul, dar el chiar ştie să danseze foarte bine.

Ce muzică preferi?

Ascult foarte mult manele. Florin Salam şi Nicolae Guţă sunt cei mai tari, dar cel mai mult îmi place cum cântă Smiley.

De ce ţi-e frică cel mai mult când stai în zid?

Să nu primesc o minge în faţă. Când jucam în Brazilia am leşinat de două ori chiar pe teren după ce am primit o minge în cap. De atunci mi-e frică să sar şi la cap cu un adversar.

Care a fost cel mai dur adversar?

Sunt mulţi jucători care m-au faultat. Cred că trei dintre ei se detaşează de restul: Moţi de la Dinamo, Mureşan de la CFR şi Marcos Antonio de la Rapid au fost foarte duri cu mine. Ei mă loveau şi când mingea nu era la mine.

La ce te uiţi prima dată la o femeie?

Îmi place părul şi privirea ei. După ce o cunoşti, cel mai important e să aibă ceva în cap. Fizicul nu prea contează pentru mine.

Ce-ai face dacă ai fi pentru o zi preşedintele României?

Aş sta 24 de ore cu oamenii săraci să vad care este realitatea. Românii ar trebui să fie mai patrioţi, să-şi iubească mai mult ţara. Şi în Brazilia e sărăcie, însă nimeni nu vrea să plece de acolo, pentru că sunt fericiţi.

Trimite bani familiei, în Brazilia

Relaţia pe care o are cu logodnica lui, Cosmina, l-a schimbat mult pe Eric. Fotbalistul spune că a devenit mai responsabil şi că nu mai aruncă bani pe orice.

„Până să fiu cu viitoarea mea soţie, cheltuiam în jur de 7-8 milioane de lei pe haine. De când sunt cu Cosmina şi vine şi un copil nu mai cheltuiesc foarte mult. Înainte aveam 3.000 € salariu, 1.500 trimiteam acasă, mai plăteam şi o parte la chirie şi nu-mi mai rămâneau foarte mulţi bani", ne-a povestit Eric.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu