br />

20 apr. 2011

Cristian Pustai : ,,Am luat gol prea repede , pentru planul gandit de noi''

Antrenorul echipei Gaz Metan Mediaş, Cristian Pustai, a declarat, luni, după înfrângerea din meciul cu FC Vaslui, scor 0-3, ca echipa a luat prea repede gol pentru planul gandit inaintea meciului.
"La acest scor îmi este foarte greu să mai comentez ceva. A fost o victorie clară şi meritată a Vasluiului. Planul meu cu care am venit aici s-a năruit. Am încercat să jucăm la 0-0, iar pe final să riscăm, însă socoteală de acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Îmi doresc să ne revenim cât mai repede, să uităm acest duş rece. Ne pregătim de meciul cu Urziceni, pentru că nu am mai câştigat de la partida cu Pandurii. În această seară, Vasluiul, care are jucători experimentaţi, a ajuns repede la 2-0, apoi a picat şi golul trei dintr-o gereşeală mare în apărare. La acest scor e greu să mai reintri în joc, să mai opui rezistenţă. În repriza a doua ne-am găsit mai mult în teren, dar ei puteau mări diferenţa. Dacă înscriam repede în repriza a doua, poate mai reuşeam ceva. Am greşit mult şi nepermis în acest meci", a spus Pustai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu