br />

26 iun. 2011

Reactii de dupa cele 2 meciuri de ieri


Contactati de catre blogul Gazului Metan, www.Gazist.blogspot.com , jucatorii sunt foarte multumiti de cum decurg antrenamentele din cantonamentul efectuat in Ungaria.




Pregatirea decurge bine,pana acum.Ieri,la amicale,am castigat cu 4-1 primul meci si am pierdut 3-2 al doilea.Primul meci a fost cu Kecskemet,al doilea cu Debrecen.La primul meci a dat Eric 2 goluri,Munteanu si Ciprian Petre.La al doilea,Roman si autogol.

Am învins o echipă bună( Kecskemet), victorie care ne dă un moral foarte bun pentru următoarele jocuri amicale, dar şi pentru cele din Europa League, unde sperăm să trecem în turul următor", a afirmat Zaharia.

Am jucat doua amicale , unul l-am castigat , celalalt l-am pierdut , in rest antrenamente multe pentru a face o figura frumoasa in Europa.

Cantonamentul a avut un inceput foarte bun,si acum suntem in jumatatea cantonamentului si deja ne simtim la forma maxima.Ieri am reusit prima victorie din acest cantonament si sper sincer sa facem o figura frumoasa in Europa League.
Sunt sigur ca vom fii pregatiti pt meciul cu finladezi si vom trece de turul al doilea!

Aceasta este cea mai grea perioada de pregatire , trebuie sa tragem tare , si sa fim pregatiti pana la ora meciului cu irlandezii.Au fost 2 meciuri bune , unul l-am castigat , celalalt l-am pierdut.

Bratu, gol nevalidat
Vîrful de atac Florin Bratu ar fi putut mări avansul grupării medieşene în amicalul de ieri, însă reuşita sa nu a fost validată de brigada de arbitri. Fostul internaţional a plasat elegant mingea peste portar, acesta a deviat balonul în bară, de unde a ricoşat în poartă, apoi a fost reţinut de goal-keeperul maghiar. Arbitrul a considerat că mingea nu a trecut de linia porţii, cu toate că aceasta depăşise în mod vizibil linia de poartă .

Un comentariu:

  1. sal!
    am vazut mesajul tau, nu sunt interesat de schimbul de bannere, dar sunt de acord cu schimbul de link-uri daca vrei.

    RăspundețiȘtergere