br />

29 iun. 2011

Florin Bratu : ,,Am o revanşă de luat faţă de mine"

Atacantul lui Gaz Metan Mediaş, Florin Bratu, a marcat în victoria cu ungurii de la Pecs, scor 4-1
Transferat în iarnă de la Dinamo, atacantul Florin Bratu a dezamăgit la Mediaş în returul campionatului trecut. Jucătorul de 31 de ani a evoluat în 5 partide pentru Gaz Metan fără a-şi trece în cont vreo reuşită. Fostul dinamovist pare însă un cu totul alt fotbalist în perioada de pregătire pentru sezonul viitor.

"Bratone" a marcat ieri ultimul gol din amicalul disputat de medieşeni la Debrecen cu ungurii de la Pecs (4-1), după o fază creată tot de el. A pătruns nestingherit în atac, a pasat scurt în margine la Vukandinovici, a reprimit şi a trimis cu latul din interiroul careului la colţul scurt. "Mă simt foarte bine, iar asta se vede şi în jocul meu. M-am pregătit foarte bine ceea ce mă face să fiu optmist pentru ce va urma. Este o mare diferenţă faţă de cum am venit la Mediaş în iarnă. Începe să fie totul din ce în ce mai bine. Am o revanşă de luat faţă de mine pentru că ştiu că aşteptările au fost mari şi normale în ceea ce mă priveşte", a afirmat Bratu.

236 minute a evoluat Bratu în campionatul trecut pentru Gaz Metan Mediaş

43 de goluri în 120 de meciuri în Liga 1 şi-a trecut în cont fostul dinamovist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu