br />

12 iun. 2011

Constantin Cenan isi da jos mustata dupa ce a pierdut pariul cu elevii sai

Meciul cu Chindia Târgovişte,a fost unul decisiv pentru Gaz Metan Mediaş.Antrenorul juniorilor medieşeni a încercat să-şi incurajeze şi să-şi îmbărbăteze elevii pentru această partidă.Mai mult între antrenorul Constantin Cenan şi băieţii săi s-a făcut un pariu şi anume dacă pierd meciu fundaşii echipei se tund zero iar dacă îl câştigă antrenorul îşi dă mustaţa jos.După cum ştim ardelenii sunt oameni de cuvânt şi ce spun şi fac.Drept urmare antrenorul Constantin Cenan a pierdut pariul pentru că elevii săi au câştigat meciul cu scorul de 1-0 împotriva celor de la Chindia şi urmează să-şi dea mustaţa jos:” TREBUIE SĂ MĂ ŢIN DE CUVÂNT.ÎMI ESTE FOARTE GREU DAR ÎMI VOI DA MUSTAŢA JOS.DE LA VÂRSTA DE 21 DE ANI NU MI-AM MAI DAT MUSTAŢA JOS” a declarat Constantin Cenan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu