br />

17 feb. 2012

Născut la Alger, Aymen Tahar s-a format la Sheffield Utd


"Tatăl meu a lucrat în Anglia, a venit acasă cînd m-am născut, apoi am plecat cu toţii. La Sheffield m-am format ca jucător, am fost cooptat în academie, unde mi-am format toată educaţia. În Anglia fotbalul este fantastic. Echipa mea favorită este Arsenal, o echipă pe care am iubit-o întotdeauna, iar modelul meu de jucător este Zidane", a afirmat Tahar.
Mijlocaşul ofensiv a adunat deja 4 selecţii în "naţionala" Algeriei U20, deşi are şi cetăţenia engleză. "Anglia este ţara în care am trăit tot timpul, însă originile mele sînt algeriene, astfel că la «naţională» am jucat foarte bine şi chiar am marcat 2 goluri. Îmi place jocul cu mingea şi vreau să ajut cît mai mult echipa. Ştiu că România este o ţară foarte respectată în fotbal, iar acum este o bună oportunitate pentru mine de a demonstra ce ştiu", a concluzionat fotbalistul.

2 jucători englezi au evoluat de-a lungul timpului în Liga 1, Mark Burke (Rapid, 2001-2002) şi Daniel McBreen (U Craiova, 2002-2004), ultimul emigrînd în Australia

"Sînt foarte fericit că toată lumea m-a primit fantastic la Mediaş. Sper ca antrenorul să mă folosească cît mai des"
Aymen Tahar, mijlocaş Gaz Metan.


Sursa : GSP.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu