br />

7 feb. 2012

Căpitanul Gazului, uşurat că a scăpat de cantonamentele de munte

Cantonamentele de la munte par să fie marele coşmar al fotbaliştilor din Liga I. De la începutul iernii, numeroşi jucători s-au plâns de condiţiile grele din aceste stagii de pregătire.
În această iarnă, Gaz Metan Mediaş nu a mers la munte, însă Cristi Todea, la cei 33 de ani ai săi, a trecut prin momente ciudate în timpul alergărilor montane.

"Perioada de pregătire e grea, nu e uşor să fii departe de familie, dar în Antalya sunt condiţii bune. La 19, când eram la UTA, alergam prin păduri şi m-am rătăcit. Nu ştiam ce să fac, pe unde să mă ascund să nu mă mănânce ursu' ", îşi aminteşte căpitanul Gazului.

Se uită la filme ca să se relaxeze


În Antalya, ca să "omoare plictiseala", Todea şi-a luat cu el laptopul şi telefonul, de pe care va ţine legătura cu soţia şi cu fiica sa.
"În puţinul timp liber pe care îl vom avea, mă voi uita la filme şi voi încerca să vorbesc cât mai mult cu soţia şi cu fetiţa mea. E mică şi nu înţelege de ce "tata" nu e acasă", spune mijlocaşul.

Mai are 6 luni de contract cu Gazul

În iarna aceasta, Cristian Todea a intrat în ultimele 6 luni de contract cu Gaz Metan Mediaş, echipa la care joacă din 2009. Acesta spune că ar vrea să mai rămână la Mediaş şi, totodată, să înceapă şcoala de antrenori.
"Prima opţiune e Gazul, am avut nişte discuţii, să vedem dacă ne vom înţelege până la urmă. Am avut şi alte oferte, dar aş vrea să rămân. Ar fi o variantă şi să mă întorc acasă, la Arad. E un proiect serios acolo la UTA. Un an-doi mai pot juca, după aceea aş vrea să devin antrenor, sau, oricum, să rămân în fotbal. Mă voi înscrie cât de curând la şcoala de antrenori", mai zice Todea.

"Pârvulescu a greşit, dar dacă are caracter puternic se va impune"


Fotbalistul crescut la UTA vorbeşte şi despre fostul său coleg, Paul Pârvulescu, ajuns la Steaua după ce, în prealabil, se declarase dinamovist convins.

"Paul a greşit, dar e tânăr şi are tot timpul să îşi remedieze greşeala. Dacă are caracter puternic va trece peste momentele grele şi se va impune. Am rămas şi fără el, şi fără Hoban, dar se pare că vor veni alţii. Nu va fi uşor, trebuie să îşi dorească toată lumea, de la conducători şi sponsori până la masseur. Dacă ar fi după noi am vrea să ne calificăm în fiecare an în Europa League, la cât a fost de frumos",
 încheie Todea, care speră ca echipa sa să reuşească să câştige Cupa în acest sezon pentru a se califica din nou în cupele europene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu