br />

21 feb. 2012

Cristi Todea: "Finala Cupei e scurtătura spre Europa League"




Căpitanul Gazului, Cristi Todea, îşi doreşte să joace din nou în Europa League, după experienţa din toamna anului trecut. El consideră că cel mai scurt drum pentru a ajunge din nou în Europa este Cupa României, competiţie în care Gaz Metan a atins faza semifinalelor.

Cristi, cum sînteţi după primele două cantonamente din această iarnă, cel de la Mediaş şi primul din Antalya? A fost o perioadă grea, care nu ne prea place nouă, fotbaliştilor, mai ales iarna, cînd se acumulează foarte mult din punct de vedere fizic. Nu e uşor să stai atît de mult departe de casă. În primul cantonament, cel de la Mediaş, s–a pus accent pe latura fizică, aşa cum facem de atîţia ani, iar apoi, în Turcia, am trecut la antrenamente specifice, la exerciţiile cu mingea şi la meciurile amicale. Au fost două stagii de pregătire extrem de reuşite. Acum vom pleca într–un alt cantonament, în Antalya, iar în aceste zile vom pune la punct ultimele amănunte înaintea debutului returului.
Crezi că amînarea campionatului a fost o decizie înţeleaptă, avînd în vedere condiţiile meteo din ultimele săptămîni? Eu unul cred că, pentru noi, amînarea returului este o decizie bună, avînd în vedere că am fi avut două partide foarte grele, la Dinamo şi apoi cu CFR Cluj. Noi sîntem o echipă care pasăm mult, avem nevoie de terenuri bune pentru a ne face jocul. Iar cînd ai în faţă doi adversari precum Dinamo şi CFR–ul, vă daţi seama că trebuie să avem toate condiţiile asigurate, inclusiv terenuri bune, pentru a încerca să obţinem 6 puncte. Avem de luat o revanşă cu Dinamo, după umilinţa din tur. Apoi primim vizita unei formaţii care are de luat o revanşă faţă de noi, după ce am învins–o la Cluj, dar sperăm să nu fie cazul. Urmează alte două jocuri dificile, de data aceasta cu echipe aflate în subsolul clasamentului, şi care, sunt convins, vor face tot posibilul să obţină puncte cu noi, în speranţa de a se salva de la retrogradare, este vorba despre CSU Voinţa, cu care vom juca la Sibiu, şi Mioveniul, la Mediaş.
Asta este o întrebare pe care le–am pus–o şi colegilor tăi, până acum. În cazul în care nu ai fi jucat fotbal, ce ţi–ai fi dorit să ajungi? Mă aşteptam la ea. Încă de când eram mic îmi doream foarte mult să fiu poliţist. Îmi plăcea foarte mult să mă joc cu pistoalele, de jucărie, bineînţeles, însă pe măsură ce am crescut, m–am îndrăgostit de minge, iar acum sunt foarte mulţumit că am mers pe această linie, că am ales această cale.
Ce faci cînd nu joci fotbal? De doi ani, de când s–a născut fetiţa mea, timpul liber îl petrec doar împreună cu familia. Găsesc însă câte puţin timp şi pentru a ieşi la un film, la cinematograf, şi chiar la un biliard.


Sursa : Gsp.Ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu