br />

15 apr. 2012

Bawab are pe conştiinţă ratarea penalty-ului cu Dinamo!

Iranianul Bawab consideră că, în ambele manşe ale semifinalei Cupei, echipa sa a fost mai bună decâtDinamo şi nu îi vine să creadă că Gaz Metan a fost eliminată.
Jucătorii Gazului au ratat şansa de a intra în istorie. În cazul în care ar fi trecut de "câini", elevii lui Pustai ar fi dus pentru prima dată în istorie Mediaşul în finală. În minutul 7 al returului cu Dinamo, ardelenii puteau avea deja scorul calificării, dacă Bawab nu ar fi ratat un penalty.
A ales să dea "scăriţă", dar mingea s-a dus peste poartă. "Am lovit prea mult mingea cu vârful ghetei. Am băgat prea mult piciorul sub balon. Mi-am dat seama de când am executat. Acum regret că am dat scăriţă. Poate trebuia să dau tare, dar l-am văzut pe Bălgrădean că se aruncă şi aşa am luat această decizie. Domnul Pustai mi-a reproşat că n-am fost suficient de concentrat", şi-a făcut autocritica Bawab.

Atacantul care a crescut în Spania şi a jucat pentru Real Madrid B şi Barcelona B crede că Gazul a fost peste Dinamo. "Am avut ghinion. Meritam să ne calificăm după cum s-a jucat în ambele meciuri. Am avut multe ocazii, dar mingea parcă n-a vrut să intre în poartă. Greşeala noastră a fost că am luat gol la Bucureşti cu om în plus", este de părere Bawab.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu