br />

10 mar. 2012

Gaz Metan 1 - 1 Cfr Cluj


Formatia antrenata de Cristi Pustai au obtinut o remiza in fata celor de la CFR Cluj.Medieseni au deschis scorul in minutul 3 cu un super gol marcat de Ciprian Petre.

CFR-ul a fortat egalarea si dupa zece minute au egal prin golul marcat de Kapetanos fostul stelist si a adus bucurie galeria clujenilor si mai ales antrenorului Jorge Costa . 
Gazisti au intrat la pauza cu scorul de 1 - 1  . 

 "Puteam obţine chiar mai mult de la acest meci, părerea mea este că am avut un penalty neacordat. Nu este vorba de CFR, dar din cauza arbitrajului am pierdut două puncte mari. Şi Dinamo şi CFR au jucători de valoare, ambele merită titlul, dar personal mi-aş dori ca fosta mea echipă să ia titlul. Nu este o mare diferenţă între ele, de aceea cred că meciul direct va decide titlul" , a spus Bratu la DigiSport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu