br />

6 mar. 2012

Cristi Bud, fericit la trei luni de la teribila accidentare !


La nici trei luni de la accidentarea teribilă pe care a suferit-o în jocul de Cupă de la Timişoara, în urma căruia a fost diagnosticat cu triplă ruptură de ligamente, plus menisc şi capsulă, vîrful de atac Cristi Bud a primit astăzi o veste bună. 


Sînt foarte bucuros că a venit clipa în care am început să alerg pe bandă.Am făcut 2 serii de cîte 5 minute,la finalul cărora m-am simţit puţin ciudat,doar nu am mai alergat de trei luni.Sînt foarte optimist mai ales că nu am simţit nici un fel de durere.Am încredere că voi prinde pe teren finalul de campionat, sper să mă ajute Dumnezeu. 


Vreau să îi mulţumesc încă o dată domnului Marius Vizer şi soţiei sale Irina, care m-au ajutat foarte mult cu intervenţia chirurgicală, dar şi naşilor mei "Coco" Iacob şi Gabi Mureşan, precum şi prietenilor mei, Ciprian Deac şi Laurenţiu Rus, care au fost în permanenţă lîngă mine. Nu aş vrea să o uit pe soţia mea, Mihaela, care m-a susţinut tot timpul în această perioadă extrem de grea pentru mine”, a afirmat Bud.

Sursa : GSP.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu