br />

2 iun. 2012

Eric ar putea reveni în Liga I

 Eric de Oliveira s-a săturat de Karpaty Lvov și vrea să se întoarcă în România. Fostul jucător al Gazului Metan a fost un sezon întreg sub contract cu echipa din Ucraina, Karpaty Lvov. Nici nu a început bine perioadă trensferurilor și deja Eric de Oliveira are oferte din România.
"Am oferte de la echipele mari şi trebuie, împreună cu soţia, să găsim o cale mai bună, să merg la o echipă unde să fie mai bine pentru familia mea. Dacă plec liber de contract, s-ar putea să vin aici, în Bucureşti, sau poate în Ardeal…Nu se ştie! Mediaşul e bun pentru mine, pentru că aş putea să-mi cresc copilul acasă, e locul unde am crescut şi unde am devenit acel Eric pe care toată lumea îl ştie", a spus Eric pentru Dolce Sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu