br />

27 mai 2012

Issa Ba a semnat cu Dinamo București

 Fostul jucător de la Gaz Metan,Issa Ba a bătut palma cu Dinamo București. Issa Ba le spune tuturor suporterilor dinamoviștii că abia aștepta să debuteze în tricoul alb-roșu.  
"Sunt fericit că am semnat un contract cu Dinamo, un club foarte important în Romania. Mă bucur că echipa a câştigat Cupa Romaniei şi vreau să-i felicit pe toţi dinamoviştii pentru această performanţă. Am fost în tribună, suporterii dinamovişti au creat o atmosferă extraordinară. Am trăit cu sufletul la gură şi m-am bucurat ca un copil. Abia aştept să încep pregătirile şi să îmbrac tricoul "câinilor". Îmi doresc să câştig un trofeu cu Dinamo şi sunt convins că, alături de fani, vom realiza foarte multe lucruri frumoase în sezonul urmator!", a declarat Issa Ba pentru www.fcdinamo.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu